Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De lente in m`n bol

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

dat is een mooi systeem, dat met die ramen open en dicht, klinkt goed.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ja dat krijg je als je docent plc systemen bent

Opmerking

Click image for larger version

Name:	IMG_8085.jpg
Views:	1
Size:	106,3 KB
ID:	434624
        Heey heey, na een hoop tegenslagen de afgelopen weken eindelijk weer iets dat me zeer blijmaakt.
        Vandaag het eerste zebravinkje van het jaar uitgevlogen, spijtig van de andere 6eieren maar ik ben al blij met eentje nu.

grtjs
        Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

kweek je buiten met de zebravinken?
          groeten gijs

Opmerking

Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

Opmerking

Leuk Yoran.

Vanmorgen was het hier met de buiten vogels ook echt een lente gevoel.
              Om 6.00 uur uit bed en de merels zongen al hun lied. Dit was de eerste keer dit jaar dat ik hun zang heb gehoord.

Om 7.30 uur met de honden de bossen in en daar was het ook een en al gekwetter, een vrolijke boel.
              Ook de specht klopte er flink op los, maar die hadden we al eerder dit jaar gehoord.

Het doet een mens goed.
              groetjes
              Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Ja da is het zeker.

Zo wakker worden is altijd leuk, doet een mens inderdaad goed.

grtjs

Opmerking

webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

Opmerking

hier zijn de nachtegalen, volop bezig met nestbouw, vliegen steeds met nestmateriaal rond.

en de man zingt volop.
                    groeten Ton

Opmerking

Mijn Japanse nachtegaal man is van de week ook opeens begonnen met fluiten. En dat terwijl hij gewoon naast zijn vrouwtje zit, beetje raar.

Opmerking

Hier sinds zaterdag ook een fluitende Japanse nachtegaal, zit nu voor 2e seizoen bij de pop.

Opmerking

hier is de man, als ik om kwart over 6 opsta, al volop aan het zingen.

samen met de merels zingt hij het hoogste lied.

en maar slepen met nestmateriaal.
                          groeten Ton

Opmerking

hier word het ook al lente hoor,zag al spechten achter elkaar aan zitten,de merel hoorde ik op oudjaarsdag al fluiten,wel afgelopen vrijdag de eerste tjiftjaf gehoord en deze week s,maandags er een heleboel gehoord s,morgens.
                            Nu wachten op de zwaluwen dat vind ik altijd zeer bijzonder als je deze mooie vogels weer terugziet.
                            bij mij in de voliere is het nog rustig wel wat eitjes bij de zilverbekken,en eieren van de patrijzen hoop dat ze zelf gaan broeden[8 stuks en zo tam dat je ze kan aaien .
                            mvg wim

Opmerking

Working...
                            X